budynki
|
2014-02-17, 09:37
Post: #1
|
|||
|
|||
budynki
Dlaczego w suszarni potrzeba 35 jednostek owoców zamiast 1, tak jak było na początku?
|
|||
2014-02-17, 09:44
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: budynki
Aby wytworzyć 1 produkt (suszone owoce) potrzeba 13 jagód lub 9 truskawek. Ilości potrzebnych produktów zostały zmienione wraz z rozwojem gry. Dziękujemy za zauważenie błędu zostanie on poprawiony.
|
|||
2014-02-17, 10:35
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: budynki
Imperium: nigdy nie było czegoś takiego jak 1 owoc za 1 produkt. Składniki wybierane są w porcjach. Tak jak to napisała AmeLe, jedna porcja to np 13 jagód.
|
|||
2014-02-18, 16:54
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: budynki
Na samym początku gdy zbudowałem budynek to miałem przelicznik 1 - 1, teraz jest 13 - 1, a miałem 35 - 1 (sądziłem, że to nie jest błąd tylko z czasem stawka się zwiększa) i postanowiłem napisać ponieważ opłacalność suszenia za 35 jagód była dla mnie wątpliwa.
Na samym początku miałem 1 owoc to 1 porcja suszu. Po dwóch albo trzech suszeniach stawka wzrosła, ale gdy skoczyło do 35 to miałem wątpliwości (bo grzyby miały przecież 35 a były łatwiejsze do uprawy) Teraz jest już normalnie 13 jagód. |
|||
2014-02-18, 20:10
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: budynki
System produkcji działa od prawie pół roku bezbłędnie - tysiące wyprodukowanych produktów i ani jednego zgłoszenia o błędzie. Nie było tam żadnych zmian więc nie było tez okazji, żeby coś nieświadomie zepsuć.
Sprawdziłem właśnie backupy bazy danych, czy gdzieś przypadkiem nie zmieniłem czegoś do testów zapominając przywrócić starych wartości - nic takiego nie znalazłem. Produkując np suszonki zwiększasz ilość porcji, tych porcji możesz dać kilka. Może po prostu zasugerowałeś się liczbami w polu edycyjnym i ilość porcji uznałeś za ilość potrzebnych grzybów? zwróć też uwagę, że w zależności, czy jest to kurka, podgrzybek czy kozak to wielkość porcji jest inna. 1 porcja = 35 kurek = 9 podgrzybków = 7 kozaków. |
|||
2014-02-19, 07:40
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: budynki
No ok.
Jeszcze taka jedna drobnostka. Podczas sadzenia (szybko klikając) przypadkiem kliknąłem na budynek i go ulepszyłem Dałoby radę coś zrobić, żeby nie było takiej sytuacji? Np. brak możliwości otworzenia okna budynku podczas siania lub zbierania plonów. |
|||
2014-02-19, 09:42
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: budynki
A niby jak wykryć, że gracz w danym momencie sieje/zbiera a nie chce np zrobić czegoś w budynku? Nie ma takiej możliwości.
|
|||
2014-02-19, 15:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-19 15:48 przez imperium.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: budynki
No należałoby to zrobić w taki sposób jak jest zrobiony wykrywacz metali. Gdy jesteś na mapie i masz zwykły kursor, to możesz wejść do swojego gospodarstwa poprzez kliknięcie go na mapie, natomiast jak masz aktywowany wykrywacz metali, to już do gospodarstwa nie wejdziesz, bo gdy klikniesz to zaczniesz kopać.
A odnośnie budynku to powinno być tak, że gdy masz wybraną opcje "sianie" to gdy klikniesz podczas siania, to kursor zaświeci się tylko na czerwono, ponieważ nie można siać w tym miejscu. Jeśli chcesz wejść do budynku to klikasz na opcję "budowanie" i wtedy albo możesz postawić budynek w nowym miejscu, a jeśli klikniesz w miejscu gdzie już stoi budynek, to wchodzisz w jego opcje i możesz nim zarządzać. (i wtedy wypadałoby zmienić nazwę z "budowanie" na np. "budynki" lub "zarządzenie budynkami") |
|||
2014-02-19, 19:13
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: budynki
Takie coś było by zbyt niewygodne. Odpada.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości