Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
budynki
2014-02-19, 15:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-19 15:48 przez imperium.)
Post: #8
RE: budynki
No należałoby to zrobić w taki sposób jak jest zrobiony wykrywacz metali. Gdy jesteś na mapie i masz zwykły kursor, to możesz wejść do swojego gospodarstwa poprzez kliknięcie go na mapie, natomiast jak masz aktywowany wykrywacz metali, to już do gospodarstwa nie wejdziesz, bo gdy klikniesz to zaczniesz kopać.
A odnośnie budynku to powinno być tak, że gdy masz wybraną opcje "sianie" to gdy klikniesz podczas siania, to kursor zaświeci się tylko na czerwono, ponieważ nie można siać w tym miejscu. Jeśli chcesz wejść do budynku to klikasz na opcję "budowanie" i wtedy albo możesz postawić budynek w nowym miejscu, a jeśli klikniesz w miejscu gdzie już stoi budynek, to wchodzisz w jego opcje i możesz nim zarządzać. Oczko

(i wtedy wypadałoby zmienić nazwę z "budowanie" na np. "budynki" lub "zarządzenie budynkami")
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
budynki - imperium - 2014-02-17, 09:37
RE: budynki - AmeLe - 2014-02-17, 09:44
RE: budynki - FrozenShade - 2014-02-17, 10:35
RE: budynki - imperium - 2014-02-18, 16:54
RE: budynki - FrozenShade - 2014-02-18, 20:10
RE: budynki - imperium - 2014-02-19, 07:40
RE: budynki - FrozenShade - 2014-02-19, 09:42
RE: budynki - imperium - 2014-02-19 15:46
RE: budynki - FrozenShade - 2014-02-19, 19:13

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości